Dagen innan!


Idag hade jag och Cecilia möte med vår handledare och det gick bra. Vi pratade om hur det har gått hittills, vad vi ska göra efter redovisningen, hur vi ska redovisa och så vidare. Kändes bra och hon verkar tycka att vi har gjort det bra.

Lite senare på dagen var jag och Cecilia till Birsta för att köpa presentpapper som vi ska ha som tapeter i vår monter i morgon. Vi köpte även lite godis som vi ska ha där.




Jag är lite nervös inför imorgon, jag tycke inte om att stå inför folk, men vi måste ju.

Sedan var jag på Cinas garn och Flitiga fingrar för att se om det fanns något. Men de hade slut och skulle inte få in mer förrän till hösten! Jag blev jättepaff och besviken. Men vi får köpa det som finns på Ica Maxi, vilket duger gott och väl.

Nu ska jag skicka in projektplanen till Eva.

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Candy

Det kommer nog gå bra idag :D

2009-04-09 @ 00:44:37
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0