Uppehåll x2


Jag håller med Cecilia i det tidigare inlägget om att det har varit mycket att göra i skolan. Nu blir det (förhoppningsvis) lugnare.

Jag tycker fortfarande att det är lika kul att sticka och tycker att det är synd att det börjar bli vår och varmare för då är det inte så många som vill ha mössor. Men man kanske kan bunkra upp med några under sommaren till hösten eller så stickar man någonting annat kul ;P
 
Jag har hittills stickat ungefär 4-5 mössor och har fått alla sålda. Jag/vi har "annonserat" ut dem via våra privata bloggar eller på bilddagboken.se så våra vänner kan se vad det är vi håller på med och om de är villiga att köpa så är det bara att säga till. Alla de jag har sålt mössorna till har blivit väldigt nöjda och tycker att det är kul och intressant att vi håller på med att sticka.
 
Jag har börjat att köpa garn på Ica Maxi där det är några kronor billigare och jag tycker att det garnet är lite bättre och starkare att sticka Åre-mössorna med. Även fast det inte är stor prisskillnad på garnerna på t.ex.  Ica Maxi och Flitiga Fingrar så är det ändå en liten skillnad vilket är bättre i längden.


Hejdå!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0